Oláh
Ibolya
Múzeum
Megasztár
9. döntő - 2004. március 20.
„Too
darn hot” (magyar rock dalok & swing világslágerek)
„..Mondtad
ott a kis filmecskédben, hogy te nem igazán ismered ezt
a műfajt, én meg azt kérdezem, hogy mi lenne,
hogyha ismernéd, akkor hogy énekelnél? Hát
hogyha én ezt nem hallom ezt a mondatot, és nem tudok
rólad semmit, csak bekapcsolom a tv-t, akkor csak azt modnom,
hogy itt egy jazz énekesnő, és fúúú
a midenit ez milyen jó, tehát megintcsak ugyanott
tartok, hogy ne felejtsd el
semmit nem szabad elhinned amit mi
mondunk..”
Kisfilm:
Nagyon
jó dalok a jazz dalok, csak.. mittomén.. nem állnak
közel hozzám, tehát elég később
ismertem meg a jazz műfajt. Nem arról van szó,
hogy nem szeretem, inkább nem ismerem. A fekák ugranak
be elsősorban, tőlük származik a jazz.
Szerintem inkább improvizálás, tehát úgy
kezdődött. Ella Fitzgeraldtól fogom előadni az
It’s too darn hot című dalát. Fontos az,
hogy képzettnek kell lenni a jazz-hez, de ugyanúgy
más-más stílusú zenékhez is
képzettnek kell lenni, nem csak a jazz-hez. Teljesen más
műfaj, mint a popzene. Hát egye fene.. hát ezt is
ki kell próbálni, miért ne?
(Ibolya)
Zsűri
értékelés:
Hát
én tök komolyan mondom, nekem kell egy nap míg
kiheverem Ibolyát, tehát holnap hívjatok fel
telefonon. Annyit azért elmondok, hogy azért ez
érdekes, hogy ennyi mozgás már majdnem zavart
volna, de arra gondoltam, hogy ha Ella Fitzgerald ugrálta
volna le az hülyén nézett volna ki, de veled jól
nézett ki. Jó lábad van..
(Bakáts
Tibor Settenkedő)
Mondtad
ott a kis filmecskédben, hogy te nem igazán ismered ezt
a műfajt, én meg azt kérdezem, hogy mi lenne,
hogyha ismernéd, akkor hogy énekelnél? Hát
hogyha én ezt nem hallom ezt a mondatot, és nem tudok
rólad semmit, csak bekapcsolom a tv-t, akkor csak azt modnom,
hogy itt egy jazz énekesnő, és fúúú
a midenit ez milyen jó, tehát megintcsak ugyanott
tartok, hogy ne felejtsd el semmit nem szabad elhinni amit mi
mondunk, és egyébként tényleg ez most nem
csak rád vonatkozik, csak nálad mondom, például
Veronikára is vonatkozik, hogy ezzel a produkcióval a
világ bármelyik pontján oda lehet állni,
nem a tehetségkutató versenyekre gondolok..
(Presser
Gábor)
És
én még tovább fűzném, hogy amit itt
ma láttunk, tehát bármelyikőtök,
bárhol a világban, még Evelyne is a hamiskás
hangjával, bárhol és nagyon-nagyon büszkék
lehetünk - már ha a nevetekben mondhatjuk - mi magyarok
így magunkra, hogy milyen izgalmas, tehetséges, nem
kaptafára-gyártott, hanem valódi, önazonos
személyiségeket láthatunk. Éreztem a
végén egyfajta bizonytalanságot benned, hogy
kerested.. de olyan vagy, mint egy igazi profi szörfös, aki
beleszörföltél pont azokra a helyekre, megint
hihetelen lazasággal. Olyan számodra a színpad,
mintha metamorfózison mennél keresztül. Amikor
beszélsz, sokszor nyers vagy, ezt te is tudod, néha
arra gondolok, hogy a tipikus eset, hogy amikor a Higgins professor a
kis Lizácskát a virágáruslányt, a
West Side Story felkarolja, hogy egy ilyen Higgins professor (nem a
West Side Story hanem..My fair lady bocsánat) Melléd is
néha elképzelek egy Higgins professort, aki ebből
a nyers csodából a színpadon egy hihetetlen
elegáns, finom, francia úrinő, egzotikus, vagy ki
tudja honnan jött, szóval csupa titok vagy és nagy
élmény volt, köszönöm.
(Soma)
Én
három dolgot szeretnék mondani, az első, hogy én
kb. másfél évig tanítom a
tanítványaimnak, hogy ilyen ritmust énekeljenek
jazz standard éneklése közben, úgyhogy
szerintem hihetetlen nagy tehetséged van a jazz-hez, ez az
egyik. A másik az, hogy a kémnő imidzsedbe
kiválóan illett ez a nóta, szerintem érdemes
ezt így fejlesztgetni, lehet, hogy nem csak a rock a te
műfajod. A másik pedig, hogyha én lettem volna
Loui Armstrong akkor azt énekeltem volna a végén,
hogy babababaduba oooooooooooooooooooh yes! :)
(Pély
Barna)