Oláh Ibolya Múzeum

FŐOLDAL

KIADVÁNYOK

IBOLYA

ÚT A MEGASZTÁR VÉGÉIG

SAJÁT ÚT

MULTIMÉDIA

KREATÍV SAROK

IMPRESSZUM

LINKEK



Megasztár 9. döntő - 2004. március 20.
„Too darn hot” (magyar rock dalok & swing világslágerek)

..Mondtad ott a kis filmecskédben, hogy te nem igazán ismered ezt a műfajt, én meg azt kérdezem, hogy mi lenne, hogyha ismernéd, akkor hogy énekelnél? Hát hogyha én ezt nem hallom ezt a mondatot, és nem tudok rólad semmit, csak bekapcsolom a tv-t, akkor csak azt modnom, hogy itt egy jazz énekesnő, és fúúú a midenit ez milyen jó, tehát megintcsak ugyanott tartok, hogy ne felejtsd el
semmit nem szabad elhinned amit mi mondunk..”



Kisfilm:

Nagyon jó dalok a jazz dalok, csak.. mittomén.. nem állnak közel hozzám, tehát elég később ismertem meg a jazz műfajt. Nem arról van szó, hogy nem szeretem, inkább nem ismerem. A fekák ugranak be elsősorban, tőlük származik a jazz. Szerintem inkább improvizálás, tehát úgy kezdődött. Ella Fitzgeraldtól fogom előadni az It’s too darn hot című dalát. Fontos az, hogy képzettnek kell lenni a jazz-hez, de ugyanúgy más-más stílusú zenékhez is képzettnek kell lenni, nem csak a jazz-hez. Teljesen más műfaj, mint a popzene. Hát egye fene.. hát ezt is ki kell próbálni, miért ne?
(Ibolya)


Zsűri értékelés:

Hát én tök komolyan mondom, nekem kell egy nap míg kiheverem Ibolyát, tehát holnap hívjatok fel telefonon. Annyit azért elmondok, hogy azért ez érdekes, hogy ennyi mozgás már majdnem zavart volna, de arra gondoltam, hogy ha Ella Fitzgerald ugrálta volna le az hülyén nézett volna ki, de veled jól nézett ki. Jó lábad van..
(Bakáts Tibor Settenkedő)

Mondtad ott a kis filmecskédben, hogy te nem igazán ismered ezt a műfajt, én meg azt kérdezem, hogy mi lenne, hogyha ismernéd, akkor hogy énekelnél? Hát hogyha én ezt nem hallom ezt a mondatot, és nem tudok rólad semmit, csak bekapcsolom a tv-t, akkor csak azt modnom, hogy itt egy jazz énekesnő, és fúúú a midenit ez milyen jó, tehát megintcsak ugyanott tartok, hogy ne felejtsd el semmit nem szabad elhinni amit mi mondunk, és egyébként tényleg ez most nem csak rád vonatkozik, csak nálad mondom, például Veronikára is vonatkozik, hogy ezzel a produkcióval a világ bármelyik pontján oda lehet állni, nem a tehetségkutató versenyekre gondolok..
(Presser Gábor)

És én még tovább fűzném, hogy amit itt ma láttunk, tehát bármelyikőtök, bárhol a világban, még Evelyne is a hamiskás hangjával, bárhol és nagyon-nagyon büszkék lehetünk - már ha a nevetekben mondhatjuk - mi magyarok így magunkra, hogy milyen izgalmas, tehetséges, nem kaptafára-gyártott, hanem valódi, önazonos személyiségeket láthatunk. Éreztem a végén egyfajta bizonytalanságot benned, hogy kerested.. de olyan vagy, mint egy igazi profi szörfös, aki beleszörföltél pont azokra a helyekre, megint hihetelen lazasággal. Olyan számodra a színpad, mintha metamorfózison mennél keresztül. Amikor beszélsz, sokszor nyers vagy, ezt te is tudod, néha arra gondolok, hogy a tipikus eset, hogy amikor a Higgins professor a kis Lizácskát a virágáruslányt, a West Side Story felkarolja, hogy egy ilyen Higgins professor (nem a West Side Story hanem..My fair lady bocsánat) Melléd is néha elképzelek egy Higgins professort, aki ebből a nyers csodából a színpadon egy hihetetlen elegáns, finom, francia úrinő, egzotikus, vagy ki tudja honnan jött, szóval csupa titok vagy és nagy élmény volt, köszönöm.
(Soma)

Én három dolgot szeretnék mondani, az első, hogy én kb. másfél évig tanítom a tanítványaimnak, hogy ilyen ritmust énekeljenek jazz standard éneklése közben, úgyhogy szerintem hihetetlen nagy tehetséged van a jazz-hez, ez az egyik. A másik az, hogy a kémnő imidzsedbe kiválóan illett ez a nóta, szerintem érdemes ezt így fejlesztgetni, lehet, hogy nem csak a rock a te műfajod. A másik pedig, hogyha én lettem volna Loui Armstrong akkor azt énekeltem volna a végén, hogy babababaduba oooooooooooooooooooh yes! :)
(Pély Barna)